ugly-like-shit

Indie, gotowanie i cała reszta

Saturday, August 05, 2006

[test]Jakim twardzielem jesteś?

W tym prostym teście możesz sprawdzić, na jakim aktorze
grającym twardzieli się wzorujesz. Pytań jest tylko cztery.
Wybierz jedną z czterech odpowiedzi w każdym z nich.

1. Przy pierwszym spotkaniu z wrogiem:

a) chwalę się, jaki jestem dobry.

b)udowadniam, jaki jestem dobry.

c) patrzę na niego i to wystarcza.

d)nie robię nic, a on sra w gacie.

2. Zabijam wrogów przy:

a)Przy jakiejś ostrej muzie.

b) rockowych balladach z lat 80tych.

c) obojętne, byle pasowało.

d) nikt nie zwraca uwagi na muzykę,
jak zabijam.

3. Nie myłem się od dwóch dni i:

a)to tak można!?

b)mojej kobiecie to nie przeszkadza.

c) jak jej przeszkadza, to niech poszuka innego.

d) co z tego?

W moim filmie sceny erotyczne:

a) byłyby, ale to film dla nastolatków.

b) byłyby, ale nie ma pieniędzy na ładną aktorkę,
która byłaby skłonna się rozebrać.

c) nie są potrzebne, to film o zabijaniu.

d) są.

W następnym wpisie rozwiązanie testu.

ja-prozac

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kurcze, nie mogę sie doczekać rozwiązania testu ...

5:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja jestem tak twardy, że nie musiałem tego czytac coby to potwierdzić. Wzorowac sie na aktorach? Ja uczyłem Linde kląć!

5:43 PM  

Post a Comment

<< Home